mei - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu mei - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu

mei

Blijf op de hoogte en volg genm

31 Mei 2018 | Nederland, Hoofddorp

De maand mei stond in het teken van: GOUDA MOET LEEG. Gerrit reed elke dag een keer naar Gouda om spullen op te halen. Terwijl hij heen en weer reed zorgde ik er voor dat het eiland in de huiskamer kleiner werd. Alle spullen moesten verdeeld worden over de diverse kamers en kasten of de vuilnisbak/ container.
We kozen voor Gerrit rijden en inpakken en ik uitpakken omdat ik in Gouda helemaal wanhopig werd en daardoor kwam er niets uit mijn handen. Gerrit kon zich beter afsluiten en gewoon als een blind paard de spullen in de auto en gaan.
Het eiland in de huiskamer werd dagelijks steeds kleiner en weer groter. Middenin het eiland stonden 4 stoelen en telkens als ik weer bij de stoelen kon om die op te ruimen kwam Gerrit weer met een nieuwe lading.

De laatste actie in Gouda was voor Gerrit overal stofzuigen en voor mij alle vlakke delen schoonmaken en dweilen. Wat ik mooi vond is dat ik toen ik klaar was om me heen keek en weer voelde waarom ik 11 jaar geleden verliefd werd op het huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Nieuwe huis

De trip van het oude naar het nieuwe huis.

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2018

6 juli

15 Juni 2018

juni

31 Mei 2018

mei

09 Maart 2018

9 maart

05 Maart 2018

5 maart
genm

Geen echt reisverslag maar een beschrijving van het opknappen van ons nieuwe huis. Het huis is in 1981 opgeleverd en nauwelijks onderhouden.

Actief sinds 02 Jan. 2018
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 4920

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2017 - 01 Juni 2018

Nieuwe huis

Landen bezocht: