1 februari De dakkapel wordt geplaatst - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu 1 februari De dakkapel wordt geplaatst - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu

1 februari De dakkapel wordt geplaatst

Blijf op de hoogte en volg genm

01 Februari 2018 | Nederland, Hoofddorp

Vandaag wordt de dakkapel geplaatst. Helaas regent het deze dag pijpestelen. De grootste bui valt als het dat helemaal open ligt. Met een blik schept de bouwvakker het water van de vloer. Wat zijn we blij met het geoliede papier van Ben. Als we een dag later het papier weghalen blijkt dat er helemaal geen water op het laminaat is gekomen.
Wat een dag. Wat een lawaai maken 2 van die bouwvakkers die willen scoren en het in 1 dag af willen hebben in plaats van 1,5 dag. Ze redden het. Iedereen die de dakkapel ziet vindt dat we kwaliteit hebben gekocht. Het ziet er prachtig uit.

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Nieuwe huis

De trip van het oude naar het nieuwe huis.

06 Juli 2018

9 maart

05 Maart 2018

5 maart
genm

Geen echt reisverslag maar een beschrijving van het opknappen van ons nieuwe huis. Het huis is in 1981 opgeleverd en nauwelijks onderhouden.

Actief sinds 02 Jan. 2018