27 december t.m. 1 januari 2018 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu 27 december t.m. 1 januari 2018 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu

27 december t.m. 1 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg genm

02 Januari 2018 | Nederland, Gouda

De gebruikelijke Engeland reis.
We willen onze vrienden het huis op Funda laten zien. Paul en Caroline kunnen het huis op Funda zien en we hebben het met hen over het huis en onze plannen. Als we bij Dave en Eve zijn kunnen we het huis niet meer op internet vinden. Niet op de telefoon, niet via Google of Safari, niet met de oude Funda app. Ik kan op de Funda site de knop met verkochte huizen ook niet vinden.
Als we op 1 januari weer bij Paul en Caroline zijn klik ik de oude zoekregel aan. Er komt een melding dat er geen gegevens meer zijn. Het huis is gewoon van Funda verdwenen.
Omdat we hen toch graag op de hoogte willen houden van de vorderingen in het nieuwe huis besluit ik een “waarbenjij.nu” aan te maken.

Verslag uit: Nederland, Gouda

Nieuwe huis

De trip van het oude naar het nieuwe huis.

06 Juli 2018

9 maart

05 Maart 2018

5 maart
genm

Geen echt reisverslag maar een beschrijving van het opknappen van ons nieuwe huis. Het huis is in 1981 opgeleverd en nauwelijks onderhouden.

Actief sinds 02 Jan. 2018