18 t.m. 26 december 2017 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu 18 t.m. 26 december 2017 - Reisverslag uit Gouda, Nederland van genm sont3 - WaarBenJij.nu

18 t.m. 26 december 2017

Blijf op de hoogte en volg genm

26 December 2017 | Nederland, Gouda

Verhuisdozen besteld. Op internet uitgezocht waar verf, witsel en behang het goedkoopste is en vervolgens gekocht en of besteld. Dat heeft ons zeker € 500 bespaard!
In Excel heb ik een planning van de werkzaamheden gemaakt. Met een ZZP aannemer heb ik geprobeerd een afspraak te maken. De communicatie loopt niet. Als het nu niet loopt dat gaat het als het werk start ook niet lopen. We besluiten niet meer naar de ZZPer te reageren. We zien wel hoe het gaat lopen.
Omdat het met de ZZPer niet gaat lukken maak ik met 2 bedrijven op zaterdag 6 januari een afspraak om naar de ramen te komen kijken. Als een van die bedrijven de ramen kan vervangen en de nieuwe pui maken dan zijn we een heel eind verder. We besluiten de andere werkzaamheden zoals de leidingen van de keuken verleggen en de muur in de huiskamer en de douche vakkundig slopen even te laten rusten.